Verificare plati curieri in urma rambursurilor de la clienti prin platforma FamShop

Platforma FamShop, integrata cu aproape toti curierii, ofera un modul de verificare a platilor primite de la curieri in urma livrarilor cu ramburs efectuate. In plus, modulul permite compararea extraselor de la banci cu borderourile curierilor, astfel incat in orice moment, comerciantul sa fie informat cu incasarile restante.

Generare automata a facturilor UBER si Taxify in programul de contabilitate

Programul FamShop este dezvoltat continuu astfel incat sa acopere o plaja cat mai larga de automatizari la nivel de contabilitate. Spre exemplu, facturile UBER si Taxify se pot genera automat in programul de contabilitate (Nexus, SocrateCloud, Saga, WinMentor, SmartBill, Oblio, Pluriva, Neomanager, MicrosoftDynamics, RVX, Facturis, Charisma, Wizrom, Asis, Sap, Dolibarr, Epesi, Softone, FGO), evitandu-se astfel introducerea manuala a sute de facturi lunar.

Cum se micsoreaza rata de retur a coletelor?

Platforma FamShop lucreaza constant la imbunatatirea proceselor ecommerce, dezvoltand un modul care ajuta comerciantii sa afle ce curieri reprezinta variantele optime in functie de zona de livrare. FamShop ofera celor care vand prin Magento, Prestashop, WooCommerce, Opencart, Shopify, osCommerce, CS-Cart, BigCommerce, Amazon, eMag, CelRo, Okazii, Elefant posibilitatea de a alege cel mai potrivit curier pentru livrarea fiecarei comenzi in parte. FamShop recomanda variantele optime de curieri pe baza statisticilor interne, luand in considerare rata de refuz a coletelor si a intarzierilor de livrare. Astfel, generarea automata de AWB-uri impreuna cu alegerea variantei optime de curier scade riscul pentru retururi.

Magazin online si marketplace integrate cu programul Oblio

Platforma FamShop sincronizeaza automat magazinele online si marketplace-urile cu programul de facturare Oblio. FamShop faciliteaza generarea automata de facturi in Oblio si sincronizeaza stocul real din Oblio catre sursele de vanzari anterior mentionate.

Platforma FamShop micsoreaza considerabil timpul alocat procesarii comenzilor, impreuna cu generarea automata de AWB-uri si a certificatelor de garantie.

Actualizare preturi in functie de concurenta

Platforma FamShop actualizeaza automat preturi in magazine online si marketplace-uri dupa diverse reguli, una din ele fiind actualizarea pretului in functie de concurenta.

Activarea serviciului dureaza in medie 30 minute pentru cei care doresc sa vanda la un pret mai bun decat concurenta.

FamShop extrage preturile produselor cu algoritmul inteligent al colectorului de preturi si actualizeaza automat preturile in magazine online (pe platformele Magento, Prestashop, WooCommerce, Opencart, Shopify) sau marketplace-uri (precum Amazon, eMag, Cel, Okazii, Elefant).

Platforma FamShop permite ca actualizarea automata a preturilor sa se faca doar pana la un anumit prag minim.

Comert electronic Saga – depunere declaratie 394

Contabilitatea pentru comertul electronic tinuta in programul Saga este deosebit de usoara datorita automatizarilor platformei FamShop. Depunerea online a declaratiei 394 se face foarte usor prin intermediul platformei FamShop, care rezolva erorile de import din cauza caracterelor invalide. Platforma FamShop automatizeaza filtrarea caracterelor invalide, folosind caractere valide acceptate, eliminand timpul de prelucrare manuala.

Trimitere automata de SMS prin platforma FamShop

Platforma ecommerce FamShop este integrata cu sisteme de gestiune si contabilitate (ERP), sisteme de curierat, servicii e-fulfillment, aplicatii mobile si sisteme de trimitere SMS, automatizandu-se complet fluxurile de procesare a comenzilor. Comerciantii ce utilizeaza FamShop pot beneficia de trimitere automata a SMS-urilor (fie ca se folosesc in scopul confirmarii comenzii, fie in scop de marketing etc), sistemul fiind integrat cu platforma SMSLink.ro . Trimiterea automata de SMS-uri catre clientii magazinelor online scade procentajul de suport si imbunatateste relatia vanzator-client.

Care sunt avantajele trimiterii automate de SMS?

1. Costuri minimale operationale (se pot alege diferite pachete la reducere, direct proportionale cu volumul dorit)
2. Scaderea timpului alocat suportului de comenzi intrucat se trimit numere de AWB, astfel incat clientul interogheaza mai departe doar sistemul de curierat pentru stadiul coletului
3. Se realizeaza o comunicare directa intre magazin online si cumparator prin telefonul cumparatorului.